3-
مزایای تکنولوژی پیام کوتاه کدام است؟
1:: سرعت انتقال پیام به بازار هدف به طور مشخص، بدین معنی که قادریم پیام را به طور کنترل شده تنها برای گروه بازار هدف خود که آنها را شناسایی کردهایم ارسال نماییم.
2:: ارسال پیام خاص برای تکتک مشتریان و مخاطبان. این قابلیت میتواند گزینهای مناسب برای کمک به تحقق هدف بازاریابی تک به تک باشد.
3:: ارسال پیامها برای افراد در موقعیتهای متفاوت در یک زمان
4:: هزینه پایین آن در مقابل دیگر رسانهها
5:: امکان ذخیرهسازی پیام و ارسال آن برای دیگر افراد. در صورتی که پیام دارای جذابیت بوده و محتوای آن افراد را به ارسال آن تشویق کند بازاریابی ویروسی محقق شده است که میتواند کارآیی تبلیغات را به صورت تصاعدی افزایش داده و شرکت را از مزایای بیشمار آن منتفع سازد.
6:: امکان ارزیابی، پیگیری و سنجش اثربخشی پیامها. این تکنولوژی از این قابلیت برخوردار است که بتوانیم سطح دسترسی و اثربخشی پیامهای ارسالی را دقیقتر و راحتتر از رسانههای دیگر مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.
7:: تعامل دو طرفه: این رسانه بر خلاف بسیاری از رسانهها مثل تلویزیون و روزنامه و... از این امکان برخوردار است تا ارتباطی دو طرفه با مخاطب برقرار نماید.
8:: ایجاد پایگاه داده ها جهت استفاده در نرمافزارهای CRM احتمال زیاد دیده شدن از سوی مخاطب.
گروه:
سامانه پیام کوتاه
| تاریخ ثبت:
1394/02/09